JulianGossie

New Member
Hi allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb zelf al het een en ander opgezocht, alleen niets geeft mij een duidelijk antwoord. Het gaat om mijn Vespa lx50 2t scooter.

Mijn achterlicht van de scooter die brandt niet (constant), het remlicht doet dit wel. Ik heb het lampje kortgeleden laten vervangen (althans dat werd gezegd) maar nog steeds werkt het niet. Wat zou ik kunnen doen om dit te laten werken. Zeker omdat ik vaak de scooter 's avonds gebruik en zo minder zichtbaar ben.

Ik zie graag jullie reactie tegemoet.

Groet!
 
Advertisement - register to remove this

Als ie het niet altijd doet zou je ff kunnen kijken of je ergens iets van oxidatie of roest op de aansluiting van je achterlicht ziet zitten. Als dat erop zit ff schoonmaken met staalborsteltje ofzo. Anders zoeken naar een kabelbreukje.

Of ff op marktplaats rondneuzen voor een 2de hands achterlichtje. Heb hetzelfde gehad en was daarna voor 12.50 weer opgelost
 
Leg eerst eens even uit wat je hiermee precies bedoelt?
Wat ik inderdaad bedoel, is dat mijn rijverlichting op het achterlicht niet meer brand. Inmiddels heb ik op verzoek van de monteur het lampje vervangen, maar daar lag het niet aan. Ik heb helemaal geen kennis van scooters en ben ook niet technisch aangelegd, daardoor weet ik dus ook niets anders te vinden
 
Als ie het niet altijd doet zou je ff kunnen kijken of je ergens iets van oxidatie of roest op de aansluiting van je achterlicht ziet zitten. Als dat erop zit ff schoonmaken met staalborsteltje ofzo. Anders zoeken naar een kabelbreukje.

Of ff op marktplaats rondneuzen voor een 2de hands achterlichtje. Heb hetzelfde gehad en was daarna voor 12.50 weer opgelost
Dit zou moeten helpen wat @bartj al zei....
+ connectors controlleren en schoonmaken met contact reiniger
 
Back
Top