LDB
Waarom?
Hallo allemaal,
Ik ga morgen een 80cc kitje op mijn Vespa beunen. Nou heb ik een vraag; wat doet het doorboren van een (brom)CDI nou echt? Wordt de volledige tourenbegrenzing eraf gehaald? Blijft er nog een begrenzing voor de veiligheid?
Ik vraag dit omdat ik met de 80cc een berg meer vermogen ga krijgen en veel makkelijker rij tot z'n top. Maar maakt hij dan niet ontzettende overtouren? Of lijkt het alleen zo? Hebben meer mensen met een 80cc daar last van, of zit dit gewoon tussen me oren.
Ik heb momenteel de originele 4v begrenzer erop zitten die doorgeboord is:
Alvast dank voor de reacties!
Ik ga morgen een 80cc kitje op mijn Vespa beunen. Nou heb ik een vraag; wat doet het doorboren van een (brom)CDI nou echt? Wordt de volledige tourenbegrenzing eraf gehaald? Blijft er nog een begrenzing voor de veiligheid?
Ik vraag dit omdat ik met de 80cc een berg meer vermogen ga krijgen en veel makkelijker rij tot z'n top. Maar maakt hij dan niet ontzettende overtouren? Of lijkt het alleen zo? Hebben meer mensen met een 80cc daar last van, of zit dit gewoon tussen me oren.
Ik heb momenteel de originele 4v begrenzer erop zitten die doorgeboord is:
Alvast dank voor de reacties!