JohnnyJohnson
New Member
Hallo allemaal,
Ik heb een Vespa LX50 2t brom met:
Sitoplus uitlaat (vespa model, prop is er uit)
Malossi vario met 6.5g rollen
Malossi membraankleppen
Malossi luchtfilterelement
17,5 dellorto carburateur (geen begrenzerplaatje)
De rest is allemaal origineel of nieuw en origineel. Aan de overbrenging is niets versleten.
De brommer hapert niet met optrekken en start 9/10x goed en de bougie heeft een mooie bruine kleur maar met deze onderdelen wilt hij niet harder dan 60 kilometer per uur gps, waarvan ik dacht en van andere heb gehoord dat dit harder moet kunnen.
Voor zover ik weet zit er geen snor vertanding in omdat de toeren op topsnelheid wel laag blijven.
Ik heb de variobaan al eens ingekleurd met een stift en deze was daarna helemaal weggeveegd dus zwaardere rollen kunnen haast niet de oplossing zijn.
Cilinder is wat ouder dan 15.000km maar dat deze nu al vervangen zou moeten worden lijkt me ook sterk omdat hij nog wel aardige compressie heeft. Als ik zo'n 5 kilometer heb gereden trekt hij voor mijn gevoel wel wat minder snel op vanuit stilstand en daarna ook, misschien dat dit er iets mee te maken heeft?
Ik hoop dat iemand een idee heeft.
Alvast bedankt.
Ik heb een Vespa LX50 2t brom met:
Sitoplus uitlaat (vespa model, prop is er uit)
Malossi vario met 6.5g rollen
Malossi membraankleppen
Malossi luchtfilterelement
17,5 dellorto carburateur (geen begrenzerplaatje)
De rest is allemaal origineel of nieuw en origineel. Aan de overbrenging is niets versleten.
De brommer hapert niet met optrekken en start 9/10x goed en de bougie heeft een mooie bruine kleur maar met deze onderdelen wilt hij niet harder dan 60 kilometer per uur gps, waarvan ik dacht en van andere heb gehoord dat dit harder moet kunnen.
Voor zover ik weet zit er geen snor vertanding in omdat de toeren op topsnelheid wel laag blijven.
Ik heb de variobaan al eens ingekleurd met een stift en deze was daarna helemaal weggeveegd dus zwaardere rollen kunnen haast niet de oplossing zijn.
Cilinder is wat ouder dan 15.000km maar dat deze nu al vervangen zou moeten worden lijkt me ook sterk omdat hij nog wel aardige compressie heeft. Als ik zo'n 5 kilometer heb gereden trekt hij voor mijn gevoel wel wat minder snel op vanuit stilstand en daarna ook, misschien dat dit er iets mee te maken heeft?
Ik hoop dat iemand een idee heeft.
Alvast bedankt.