Vespa lx50 2t 70cc carburateur niet goed afgesteld krijgen

justin.w

New Member
Goedemiddag ik krijg mijn carburateur niet goed afgesteld me set up is nu bijna helemaal standaart rollen ext maar dat boeit nu niet ik heb een 19mm polini cp met zo'n klein polini lucht filter en sproeier 93 wat mij te hoog lijkt maar anders loopt hij niet en ben bang dat als ik lager dan 89 ga waar die al helemaal niet goed mee liep dat hij te weinig benzine en olie ext krijgt
 
Advertisement - register to remove this

Goedemiddag ik krijg mijn carburateur niet goed afgesteld me set up is nu bijna helemaal standaart rollen ext maar dat boeit nu niet ik heb een 19mm polini cp met zo'n klein polini lucht filter en sproeier 93 wat mij te hoog lijkt maar anders loopt hij niet en ben bang dat als ik lager dan 89 ga waar die al helemaal niet goed mee liep dat hij te weinig benzine en olie ext krijgt
Probeer eens een ander filter. Lieft origineel als die nog past. Powerfilter maakt het moeilijker af te stellen als je behalve de cilinder alles origineel hebt.
 
En ik heb het idee dat de uitlaat lek is in de voor bocht
Post automatically merged:

En heb even gekeken niet alleen is standaard dus setup nu is
70cc
Polini cp 19 mm
Polini luchtfilter
Witte malossi druk veer
Witte malossi witte trekveertjes
8,25 gram rollen 2 soorten gram gemengd tijdelijk!!
Post automatically merged:

Controleer eens op valse lucht. Spuit met wat deo bij je spruitstuk en membraan ect als je scooter loopt. Klimt hij dan ineens in toeren trekt die valse lucht.
Hij trok wrs valse lucht bij spruitstuk was een van een vriend van mij geleend nu een nieuwe gekocht maar nu heb ik dat die goed loopt en in 1x valt i uit 1x kicken en loopt i weer
 
Last edited:
Back
Top