R revian Well-Known Member 20 December 2009 #1 weet iemand toevallig of een vespa lx voorvork op een zip 2000 past? want deze heb ik namelijk liggen, want anders moet ik een nieuwe kopen.
weet iemand toevallig of een vespa lx voorvork op een zip 2000 past? want deze heb ik namelijk liggen, want anders moet ik een nieuwe kopen.
Edwin Senior Membert 20 December 2009 #3 nee past niet, het schroefdraad voor de balhoofdsmoer staat hoger op de vork en de stuuruitslag zit op een vespa onder op de vork.
nee past niet, het schroefdraad voor de balhoofdsmoer staat hoger op de vork en de stuuruitslag zit op een vespa onder op de vork.
R revian Well-Known Member 21 December 2009 #4 Edslet. said: nee past niet, het schroefdraad voor de balhoofdsmoer staat hoger op de vork en de stuuruitslag zit op een vespa onder op de vork. Click to expand... Bedank voor je reactie
Edslet. said: nee past niet, het schroefdraad voor de balhoofdsmoer staat hoger op de vork en de stuuruitslag zit op een vespa onder op de vork. Click to expand... Bedank voor je reactie
R revian Well-Known Member 26 December 2009 #5 ik had gelezen dat een vespa et2/4 monoarm wel erop past ? zoja pas dan de spatbord er ook op
Tinus_070 Haagse Koning* 26 December 2009 #6 Ik had dus al gevraagd of je het over de mono had, maar je hebt mij compleet genegeerd. ;( Wat betreft je vraag: past wel, alleen je spatbord niet. Dus moet je ook een Zip SP spatbord erop doen of een Vespa spatbord. Voor zover ik weet dan.
Ik had dus al gevraagd of je het over de mono had, maar je hebt mij compleet genegeerd. ;( Wat betreft je vraag: past wel, alleen je spatbord niet. Dus moet je ook een Zip SP spatbord erop doen of een Vespa spatbord. Voor zover ik weet dan.
R revian Well-Known Member 26 December 2009 #7 Dus de vespa et2/4 monoarm past en de vespa lx monoarm niet.
Tinus_070 Haagse Koning* 26 December 2009 #8 Volgens mij wel, is exact dezelfde als op een Zip SP. Maar ik durf dit niet met 100 % zekerheid te zeggen. Misschien dat Edslet het zeker weet.
Volgens mij wel, is exact dezelfde als op een Zip SP. Maar ik durf dit niet met 100 % zekerheid te zeggen. Misschien dat Edslet het zeker weet.