hoi allemaal
mijn naam is ruud , ben 25 jaar en ik heb sinds een week een vespa lx 50 snor 4v 4takt
de dealer waar ik de vespa gekocht heb had de vespa van brom naar snor om laten keuren vlak voordat ik hem kocht
ik dacht eerst een snor te willen maar heb nu besloten om hem as donderdag om te laten keuren naar brom 45kmh bij de rdw
hij loopt namelijk nu al 47kmh
nu wil ik hem eigenlijk 70 - 80kmh laten lopen maar iets meer zou ook geen probleem zijn maar is denk ik niet haalbaar
nu ga ik de cdi laten vervangen voor een volledig ontgrensde cdi met begrenzer met afstandbediening
en de vario ring eruit laten halen
nu vraag ik me af hoe hard dit ongeveer zou lopen
er is ook nog een optie voor een sport nokkenas
maar wat gaat dit doen kwa prestatie verschil
scheeld dit veel in top maar ook in optrekken
ik hoop dat er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben
nogmaals het is vanaf as donderdag geen snor meer maar een brom versie
met een snor boven de 50kmh zou gewoon onverantwoord zijn
gr ruud vd brink
mijn naam is ruud , ben 25 jaar en ik heb sinds een week een vespa lx 50 snor 4v 4takt
de dealer waar ik de vespa gekocht heb had de vespa van brom naar snor om laten keuren vlak voordat ik hem kocht
ik dacht eerst een snor te willen maar heb nu besloten om hem as donderdag om te laten keuren naar brom 45kmh bij de rdw
hij loopt namelijk nu al 47kmh
nu wil ik hem eigenlijk 70 - 80kmh laten lopen maar iets meer zou ook geen probleem zijn maar is denk ik niet haalbaar
nu ga ik de cdi laten vervangen voor een volledig ontgrensde cdi met begrenzer met afstandbediening
en de vario ring eruit laten halen
nu vraag ik me af hoe hard dit ongeveer zou lopen
er is ook nog een optie voor een sport nokkenas
maar wat gaat dit doen kwa prestatie verschil
scheeld dit veel in top maar ook in optrekken
ik hoop dat er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben
nogmaals het is vanaf as donderdag geen snor meer maar een brom versie
met een snor boven de 50kmh zou gewoon onverantwoord zijn
gr ruud vd brink