alex64
New Member
Wie kan mij helpen ?
De Vespa LX bromscooter van mijn zoon (49cc, 4 takt, 2 klepper, gele plaat) heeft een onderhoudsbeurt gehad, en komt met hangen en wurgen nog maar op 55 km/u, terwijl de scooter daarvoor vlot 70~75 reed !
Inmiddels vervangen: olie, filters, rollen (6.1 gram) en snaar, spruitstuk en pakking, bougie, en zelfs de onbegrensde CDI, er zit nu een CDI met gele stekker met grijze stip in, die zou volgens de webshop hetzelfde zijn als degene met een grijze stekker die erin zat, de nummers op de CDI's komen wel overeen (324020) !
In de carburateur zit een 78 sproeier en de tank zit vol met verse V-power benzine (E5)
Kleppen gesteld 0,10 mm inlaat, 0,15 uitlaat
ik ben een beetje aan het einde van de mogelijkheden, hebben jullie nog suggesties ?
Alvast bedankt voor het meedenken.
De Vespa LX bromscooter van mijn zoon (49cc, 4 takt, 2 klepper, gele plaat) heeft een onderhoudsbeurt gehad, en komt met hangen en wurgen nog maar op 55 km/u, terwijl de scooter daarvoor vlot 70~75 reed !
Inmiddels vervangen: olie, filters, rollen (6.1 gram) en snaar, spruitstuk en pakking, bougie, en zelfs de onbegrensde CDI, er zit nu een CDI met gele stekker met grijze stip in, die zou volgens de webshop hetzelfde zijn als degene met een grijze stekker die erin zat, de nummers op de CDI's komen wel overeen (324020) !
In de carburateur zit een 78 sproeier en de tank zit vol met verse V-power benzine (E5)
Kleppen gesteld 0,10 mm inlaat, 0,15 uitlaat
ik ben een beetje aan het einde van de mogelijkheden, hebben jullie nog suggesties ?
Alvast bedankt voor het meedenken.