Vespa lx 50 4t wil niet meer starten en heeft weinig compressie

Hans2

New Member
Hallo,

Afgelopen zaterdag wou ik weg rijden met mijn scooter en toen viel die in eens uit toen ik gas gaf, en sins dien wil die niet meer starten. Nu heb ik de bougie gecheckt die was goed, en ook de benzine slang als er wel benzine door heen gaat dat was ook goed. Als ik de scooter probeer te starten met kickstart heeft die heel weinig compressie. Laats heb ik de olie, v-snaar en remschoenen vervangen. Maar daar zou het niet aan kunnen liggen ga ik vanuit. Ook maakte de scooter een piepend geluid als ik weg wou rijden en het kwam volgensmij uit de carterkap. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen? Het gaat om een Vespa lx 50 4takt.
 
Advertisement - register to remove this

Meet de compressie eerst eens , kan kleppen of zuigerveren/cilinder probleem zijn . piepen kan de v-snaar / koppeling zijn .
Wanneer zijn de kleppen het laatst gesteld ?
 
Meet de compressie eerst eens , kan kleppen of zuigerveren/cilinder probleem zijn . piepen kan de v-snaar / koppeling zijn .
Wanneer zijn de kleppen het laatst gesteld ?
We rijden nu al 3,5 jaar op de deze scooter en nog nooit de kleppen gesteld dus daar zou het ook aan kunnen liggen.
 
Back
Top