vespa lookalike opslag onder stuur sleutel kwijt

kikkerman

Member
Hallo. ik heb recent een vespa lookalike/agm vx60/btc riva etc gekocht (kon niks beters ruilen voor men beun aerox haha) maar helaas is de sleutel voor de opslag onder het stuur kwijt! ik heb het al opgezocht maar ik zie nergens waar deze sloten worden verkocht/word laten zien hoe ik hem open maakt zonder sleutel. kan iemand mij helpen? alvast bedankt
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

kun je misschien ook concluderen dat de andere sloten al eens vervangen zijn ....
ik denk het wel er zit een stuk kap voor het contactslot maar erachter zie ik om het slot blauw plastic. ik hoop dat het alleen maar een kwijtgeraakte sleutel is want als iets met het blok/frame niet klopt kan ik hem niet naar geel kenteken keuren
 
Iets klopt hier niet.
Vraag me in eerste instantie af waar je scooter vandaan komt.
Mocht je om wat voor reden een scooter met een verdacht verleden hebben zoals je schreef in je eerdere post, kun je op malheur rekenen als ze m natrekken tijdens de keuring...

Mede hierom heb ik ook niet verder gereageerd in dit topic.
Een standaard sloten-set voor deze scooter komt met drie sloten (contact, buddy en eentje voor t beenschild klepje) met twee identieke sleutels.
Als je sleutel alleen in het contact slot past en/of de buddy, (en de scooter is tweedehands) zou ik in jouw plaats de scooter hebben laten staan...
 
Back
Top