This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vespa iget valt uit

iso

New Member
ik heb een vespa iget 2018. wou hem sneller laten maken dus een blauwe ecu besteld van k-parts. Van het merk zelony om precies te zijn. Na het monteren van de ecu, startte de motor al minder en als je het contant aan draai. Hoor je ratelend geluid. Veder als ik de motor aan zet is het motorgeluid, wel oké. Na een minuut rijden ongeveer, valt de scooter uit. ik geef gas hij maakt dan een zwaar motor geluid (klinkt niet goed). als ik hem opnieuw opstart doet hij precies hetzelfde.

heb ik nog niet gedaan, ga ik morgen doen. Maar waar kan het aan liggen. Als ik het contact aandraai hoor ik een tikkend piepgeluid. Voor de ecu was het een piepgeluid die gwn stabiel was zonder tikkend geluid in een keer door zegmaar. En tijdens het rijden lijkt het alsof hij weigert mee te werken de scooter

Daarom zei ik al , wat gebeurt er als je de oude terug zet , grote kans dat je een totaal verkeerd onderdeel ontvangen heb , en als je pech heb , alle gevolgen / schade nadien .
Vespa onderdelen / accesoires kan je beter bij Joey Schaar bestellen , ipv die Dozen schuivers die totaal geen verstand van onderdelen hebben , vaak is goedkoop ,,, Duur koop.

Sowieso eerst inleren. Als hij dan nog dat rare geluid maakt bij contact aan dan heb je kans dat je een stuk exemplaar hebt ontvangen waarbij de benzinepomp blijft draaien. Dat zijn fabrieksfouten en daar heb je garantie op