This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VESPA IGET valt uit tijdens rijden.

Ik heb wel alle lichten led vervangen, maar dit probleem was er voor toen ook al .. Bijvoorbeeld vandaag gereden, geen enkel probleem ... Morgen naar garage, snap er niks van haha.

Ik heb wel alle lichten led vervangen, maar dit probleem was er voor toen ook al .. Bijvoorbeeld vandaag gereden, geen enkel probleem ... Morgen naar garage, snap er niks van

het zou moeten liggen aan of de kleppen of de luchtfilters of het blok zelf omdat hij lang heeft stilgestaan.

ik denk eerlijk gezegd de accu omdat, als de accu te ligt is en hij niet vanzelf oplaad valt die steeds uit

het zou moeten liggen aan of de kleppen of de luchtfilters of het blok zelf omdat hij lang heeft stilgestaan.

ik denk eerlijk gezegd de accu omdat, als de accu te ligt is en hij niet vanzelf oplaad valt die steeds uit
Op 8 mei heeft ie een kleine beurt gehad bij de dealer, er stond iets met kleppen olie ofzoiets ... Als er wat aan de hand was hadden ze dat wel vervangen toch? Ik moet wel zeggen, in het begin als ik op knipperlcht drukte of 'modus' knopje viel die uit .. Nu niet meer.

Probleem is bekend, kantelsensor van de vespa veroorzaakte uitval probleem.
Fijn dat het probleem gevonden is! Altijd handig van die hightech snufjes wat allemaal kapot kan. Deze zorgt voor het afslaan bij omvallen? Tja je zou maar aan die gashendel lopen rukken als je plat gaat.

Fijn dat het probleem gevonden is! Altijd handig van die hightech snufjes wat allemaal kapot kan. Deze zorgt voor het afslaan bij omvallen? Tja je zou maar aan die gashendel lopen rukken als je plat gaat.
het is fijn zolang het werkt, zelfde geld voor autos met all die electronica aanboord, blij dat ik nog een carburateur heb