Het zou temaken kunnen hebben met de accu die erin zit.
Als je er een alarm systeem oftewel angel eye of wat dan ook hebt zou je een nieuwe en beter accu erin moeten zetten.
Dezelfde probleem heb ik ook meegemaakt.
Normaal gesproken zou het ook aan de kleppen kunnen liggen maar je scooter is nog nieuw dus dat zal het niet zijn.
Ik heb wel alle lichten led vervangen, maar dit probleem was er voor toen ook al .. Bijvoorbeeld vandaag gereden, geen enkel probleem ... Morgen naar garage, snap er niks van haha.
Ik heb wel alle lichten led vervangen, maar dit probleem was er voor toen ook al .. Bijvoorbeeld vandaag gereden, geen enkel probleem ... Morgen naar garage, snap er niks van
Op 8 mei heeft ie een kleine beurt gehad bij de dealer, er stond iets met kleppen olie ofzoiets ... Als er wat aan de hand was hadden ze dat wel vervangen toch? Ik moet wel zeggen, in het begin als ik op knipperlcht drukte of 'modus' knopje viel die uit .. Nu niet meer.
Fijn dat het probleem gevonden is! Altijd handig van die hightech snufjes wat allemaal kapot kan. Deze zorgt voor het afslaan bij omvallen? Tja je zou maar aan die gashendel lopen rukken als je plat gaat.
Fijn dat het probleem gevonden is! Altijd handig van die hightech snufjes wat allemaal kapot kan. Deze zorgt voor het afslaan bij omvallen? Tja je zou maar aan die gashendel lopen rukken als je plat gaat.