vespa iget e5 start niet

Advertisement - register to remove this


mijn vespa start niet heeft 5800 gelopen 2021 bouwjaar


hier yt linkt als die andere niet doet
Zo te zien denk ik bij het zien aan het filmpje aan 3 dingen.

De bendix zit vast
Of de startmoter zit vast
Of de accu is niet helemaal fris meer en krijgt deze delen niet meer rondgedraait
Maar ik zou er niet zelf aan gaan sleutelen omdat op deze scooter nog garantie zit.
 

mijn vespa start niet heeft 5800 gelopen 2021 bouwjaar


hier yt linkt als die andere niet doet
Mijn E5 heeft nu getik en vermogens problemen. Ook bouwjaar 2021 met 3600Km wordt er pislink van als ik eraan denk hoeveel ik heb neergelegd voor een “A merk” scooter. Maarja heb je het al kunnen oplossen en zoja hoe?
 
@Max B ,

welkom op dit forum.
als ik eraan denk hoeveel ik heb neergelegd voor een “A merk” scooter.
Naja als ik de prijs van de Zip vergelijk met de prijzen van bijvoorbeeld Kymco, die als B-merk bestempeld wordt, is de prijs toch wel vergelijkbaar. (Belgie)

Als je tegenwoordig een nieuwe scooter koopt moet je, je verwachtingen ook bijstellen naar een brommer en niet naar een lichte motorfiets.
Daarom zijn de oudere 4-takten en in het bijzonder de 2-takten nog steeds in trek.

Maar inderdaad je hebt gelijk met je vorige post aangaande een terugkoppeling van de topic starter, helaas is het zo dat er niet altijd een terugkoppeling gegeven wordt wat toch wel jammer is voor diegene die bijgedragen hebben aan een eventuele oplossing van het probleem, hoe klein of relevant ook.
We kunnen er alleen maar van leren met z'n allen.
 
Back
Top