vespa e5 opvoeren en begrenzen

grotegezeik

New Member
Hallo,

Een kleine 2 maanden geleden heb ik mijn vespa e5 4T3V nieuw gekocht van de dealer en er staan inmiddels al ~1500 km op de teller.

Op het moment loopt hij 34 op snor kenteken maar ik ben van plan om hem te laten keuren naar een brom. Zodra ik hem heb gekeurd ben ik van plan om hem te laten opvoeren + begrenzen. Dit ga ik allemaal door de dealer laten doen.

Nu ben ik van plan om de begrenzer aan te zetten als ik door de stad rij en zodra het kan hem van de begrenzer af te halen.


Is het schadelijk voor mijn blok als ik dit doe of zal ik de begrenzer alleen moeten gebruiken in nood gevallen zoals een rollerbank?



Extra informatie:

Scooter: vespa e5 4T3V 2023

Opvoeren: malossi multivar 7.2 gr rollen + grote luchtbuis

Begrenzer: euro begrenzer + snelle ecu voor e5

Km stand: ~1500 ( 2 maanden oud )
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,

Een kleine 2 maanden geleden heb ik mijn vespa e5 4T3V nieuw gekocht van de dealer en er staan inmiddels al ~1500 km op de teller.

Op het moment loopt hij 34 op snor kenteken maar ik ben van plan om hem te laten keuren naar een brom. Zodra ik hem heb gekeurd ben ik van plan om hem te laten opvoeren + begrenzen. Dit ga ik allemaal door de dealer laten doen.

Nu ben ik van plan om de begrenzer aan te zetten als ik door de stad rij en zodra het kan hem van de begrenzer af te halen.


Is het schadelijk voor mijn blok als ik dit doe of zal ik de begrenzer alleen moeten gebruiken in nood gevallen zoals een rollerbank?



Extra informatie:

Scooter: vespa e5 4T3V 2023

Opvoeren: malossi multivar 7.2 gr rollen + grote luchtbuis

Begrenzer: euro begrenzer + snelle ecu voor e5

Km stand: ~1500 ( 2 maanden oud )
Altijd alleen een Malossi ecu in combinatie met euro begrenzer nemen, geen power commander rotzooi. Malossi is de enige goede ECU die er is.

Nee, dat vind je scooter niet leuk denk ik. Valt ook niet echt goed mee te rijden omdat het toerenverloop begrensd heel gek is, dit merk je niet op de rollerbank hoor.. enkel tijdens t rijden.
 
aaa ik was zelf van plan om de brom ecu erin te laten, maar het beste is dus die te vervangen met een malossi ecu en dan de begrenzer daar op te zetten? verder nog andere factoren waar ik naar moet kijken.
 
Back
Top