Vespa brom naar snor.

Pia4t

New Member
beste forumleden,

Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier, ik heb momenteel een vespa s (sport) 4takt 4kleppen.

Zoals ik weet is daar geen snor versie van, dus ook geen snor cdi... nou wil ik mijn scooter laten keuren bij de rdw, dan moet ie waarschijnlijk 25km/h rijden.
Weet iemand hoe ik hem alsnog tijdelijk 25 kan laten gaan met eem brom cdi, hij rijdt momenteel 70km/h.

(Edit): ECU/CDI heb ik ontgrenst.(doorgeboord)

Alvast bedankt!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zoals ik het lees/begrijp wil je de scooter TIJDELIJK 25 km/u te laten lopen, een blauw kenteken erop zetten en later weer 70 km/u gaan rijden ?

Ik mag hopen dat dit een foutje in de tekst is en dat je de bromscooter PERMANENT wilt ombouwen naar een snorscooter.

Anders ben je wel erg gek bezig en besef je niet wat de gevolgen kunnen zijn...

Ik ga ervan uit dat je serieus bent en daarom deze tip:

Kijk ,via onderstaande link, op de site van de RDW om te zien wat er allemaal bij komt kijken om een brom naar snor te krijgen.

https://www.rdw.nl/Particulier/Pagi...l/Particulier/Brommer/Wijzigen of restaureren
 
Zoals ik het lees/begrijp wil je de scooter TIJDELIJK 25 km/u te laten lopen, een blauw kenteken erop zetten en later weer 70 km/u gaan rijden ?

Ik mag hopen dat dit een foutje in de tekst is en dat je de bromscooter PERMANENT wilt ombouwen naar een snorscooter.

Anders ben je wel erg gek bezig en besef je niet wat de gevolgen kunnen zijn...

Ik ga ervan uit dat je serieus bent en daarom deze tip:

Kijk ,via onderstaande link, op de site van de RDW om te zien wat er allemaal bij komt kijken om een brom naar snor te krijgen.

https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Bromfiets-of-snorfiets-ombouwen---wijzigen-constructiesnelheid.aspx?path=Portal/Particulier/Brommer/Wijzigen of restaureren
Ik wil hem gewoon keuren bij de rdw, eoverzetten naar snor. Gewoon op een legale manier :).
Maar mijn vraag is, hoe kan ik hem 25 km laten rijden... omdat er namelijk geen snor CDI bestaat.
 
Back
Top