Vespa blok op zip

Sander.1327

New Member
Goeiemiddag,
Ik heb een vespa sprint 4t 2v blok onder mijn piaggio zip gebouwd het blok is heeft nog geen 100 km alleen nu ik hem op mijn zip heb gezet doet hij het niks waardoor kan dit?
 
Advertisement - register to remove this

Je geeft erg weinig informatie en dan wordt het lastig een goed antwoord te geven.

Je zip was ook 4 takt? Hoe heb je de kabelboom aangesloten? Wat doet het wel?
 
Ik heb een zip 4takt alleen begon mijn blok raar te doen dus deed ik er een ander blok onder een vespa sprint blok 4takt met dezelfde aansluitingen qua elektra ze zijn beide 2 klep alleen bij het vespa sprint blok lijkt het alsof hij niet ontsteekt terwijl de ontsteking goed is het blok is nieuw

Je geeft erg weinig informatie en dan wordt het lastig een goed antwoord te geven.

Je zip was ook 4 takt? Hoe heb je de kabelboom aangesloten? Wat doet het wel?
Mijn zip was zeker een 4 takt 2v en alles is hetzelfde aangesloten als op mijn zip alleen doet het vespa blok het niet erop maar heeft wel dezelfde aansluitingen hoe kan dit?
Ik had een 80cc 4t zip blok erop maar die begon gek te doen
 
Waarom zet je een vespa sprint blok (die langer is) onder een zip (die een kort blok heeft)? Het nut ontgaat me even..


Ik had een 80cc 4t zip blok erop maar die begon gek te doen

Wat bedoel je met gek doen..? Snap daarom ook niet waarom je gelijk een ander blok pakt..
 
Waarom zet je een vespa sprint blok (die langer is) onder een zip (die een kort blok heeft)? Het nut ontgaat me even..


Ik had een 80cc 4t zip blok erop maar die begon gek te doen

Wat bedoel je met gek doen..? Snap daarom ook niet waarom je gelijk een ander blok pakt..
Mijn 80 cc begon te haperen en soms kwam hij in zn touren en dan reed ie zoals ie altijd deed maar meestal ging ie aan en kon hij niet blijven lopen of iets heb daarvoor de cdi carb bougie benzinepompje en luchtfilter vervangen want mijn kleppen staan goed dus dat kon het niet zijn
Toen zei een vriend van me dat hij nog een vespa blok had 4t 2v dus heb ik die eronder gezet maar die is nieuw alleen start niet
 
Back
Top