Vespa aanrijding.. hoe los ik dit op?

The Guest

Well-Known Member
Hallo.


Ik heb een aanrijding gehad met mijn Vespa. Nou is de schade waarschijnlijk hoger dan de 'dagwaarde' dus total-loss..
want er zitten overral krassen paar scheurtjes en DEUKEN in mn kappen die je dus niet kan vervangen..

Hoe moet ik nu mijn geld terug krijgen?, Ik heb hem voor ong 1800 tweedehands gekocht.. hij komt uit 2006, Vespa LX 50 SNOR 4T

Maar, als ik nu de dagwaarde ervoor terug krijg omdat hij misschien wel total-loss is, dan draai ik 100% verlies..
hoe los ik dit op?
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben net langs een scooterzaak hier in de buurt geweest, en die hebben even gekeken en mij is verteld dat de dagwaarde tussen de 1200-1600 zal liggen, en dat de schade 1600+ was..

En ik ben een beetje bang dat ik nu te weinig geld krijg om het zomaar te zeggen om een nieuwe tweedehands of iets dergelijks wat in de zelfde staat is/was als mijne..
 
Dan heb je toch geen 100% verlies? Beter word je er nooit van. Hopelijk pak je die 1600 euro, dan hoef je niet zoveel bij te leggen voor een andere...Voor 1800 moet je toch wel weer een knappe kunnen vinden.
 
En de dagwaarde beslist de 'expert' ?
Kan ik het ook gewoon niet zelf oplossen?

Of die kerel opbellen dat hij het ook contant kan afhandelen zodat hij niet meer hoeft te betalen voor zn verzekering omdattie dan misschien zn 'no-claim' kwijt is?
 
De dagwaarde beslist idd de expert. Zelf oplossen zou kunnen, maar niet in dit geval. Niemand gaat zoveel contant lappen, verliezen van noclaim is niet zo duur hoor.
 
Back
Top