Vespa 80cc 4v opvoeren

RenierRuijs

New Member
Ik ben van plan een Vespa Sprint 4 klepper (brom) te kopen en er een 80cc in te laten zetten. Maar ik heb er eigenlijk vrij weinig verstand van.

Op internet vind ik heel veel onderdelen voor 80cc. Maar wat is er precies nodig om ervoor te zorgen dat hij lekker loopt? Ik heb het liefst 80/90 gps met een lekkere optrek.
En ik vroeg me ook af of het mogelijk is om deze te begrenzen en of de politie dan iets door zou hebben (ook met Akrapovic).
En als laatst: welke cilinder werkt het beste?

Veel vragen maar ik hoop dat iemand kan helpen, alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Na mijn ervaring op mijn 80cc vespa.
Koop een malossi 80cc, zijn enorm prijzig maar heb je ook echt kwaliteit.

ik zal @meijershaarlem contacten, daar heb ik mijn 80cc laten doen.
 
als je het toch gaat laten doen waarom vraag je het dan hier en niet bij de zaak waar je het gaat laten doen?

Een vriend van me is monteur en heeft wel meerdere keren iget modellen voorzien van 80cc maar hij weet ook niet precies hoe het zit met 4 kleppers
Post automatically merged:

Na mijn ervaring op mijn 80cc vespa.
Koop een malossi 80cc, zijn enorm prijzig maar heb je ook echt kwaliteit.

ik zal @meijershaarlem contacten, daar heb ik mijn 80cc laten doen.

Bedankt, Malossi leek mij ook het beste. Kan je vertellen wat je nog meer hebt aangepast motorisch, en wat voor prestaties het levert?
 
Als je een beetje handig bent zal ik op de 4v een 2v kabelboom erop zetten. Alles van malossi erop gooien, haal je boven de 100kmu.
Is wel leuk rijden zal ik je zeggen :)
 
Heb je überhaupt al wel eens brommer gereden? Als je 0 verstand hebt van brommers weet ik niet of het slim is gelijk 80 cc er op te knallen.
Vriend wat is het onderwerp? En ik heb cker verstand van 'brommers'en heb geen '0 verstand'.
Kijk wie er nou zo reageert? d8 dat dit geen kindersite was?
 
Vriend wat is het onderwerp? En ik heb cker verstand van 'brommers'en heb geen '0 verstand'.
Kijk wie er nou zo reageert? d8 dat dit geen kindersite was?
Haha gap had ik het tegen jou? Had het tegen TS. Ik reply toch niet op jou ofwel? Vo3l j3 ni3t zo aangesproken br33zer.
 
Heb je überhaupt al wel eens brommer gereden? Als je 0 verstand hebt van brommers weet ik niet of het slim is gelijk 80 cc er op te knallen.
Heb al 1,5 jaar mn rijbewijs en werk als bezorger dus heb genoeg ervaring om wat harder te kunnen (vind ik zelf). En technisch gezien ga ik me er niet al te veel mee bezig houden.
 
Die prijzen zijn wel wat overdreven, maar goedkoop is het inderdaad niet.

En de meeste mensen nemen trouwens geen 80cc voor de topsnelheid.
 
Back
Top