Vespa 80cc 4t2v loopt maar 50

Jeltep

New Member
Mijn Vespa 80cc loopt max 54, ik heb sproeier 90, top performance 80cc en een Naraku nokkenas en rollen van 8.8. Met Deze setup zou ik toch makkelijk 70 moeten halen?
 
Advertisement - register to remove this

Mijn Vespa 80cc loopt max 54, ik heb sproeier 90, top performance 80cc en een Naraku nokkenas en rollen van 8.8. Met Deze setup zou ik toch makkelijk 70 moeten halen?
Ik heb hetzelfde probleem.
Alleen ik denk bij jou dat het toch iets anders is.
Is je cdi niet nog begrensd.
Mijn 80 cc gaat ook niet veel harder dan 65 gps.
 
Hoe snel ging hij voor je die 80cc eroo had gezet
Ook max 65 verwacht gewoon niet teveel van een 4 takt.
Mijn aerox 50 cc snel loopt al 90 plus.
Dat haal je met een 4 takt gewoon niet. En als je het met 80 cc wilt halen ben je zo ongelooflijk veel geld kwijt. Maar ik zou eens kijken of je een cdi kan lenen van een vriend.
 
Makkelijk 85 zou je moeten halen, wat ging je voor je de 80cc had gemonteerd?
Heb m gekocht als 80cc dus heb geen idee
Post automatically merged:

Ontgrensde CDI monteren en een Multivar. Je moet goed afgesteld minimaal 80 halen. Pia 80cc is best snel.
Heb dus al een ontgrensde gele stekker er in zitten, echt raar dat ie zo traag is
Post automatically merged:

Ik heb hetzelfde probleem.
Alleen ik denk bij jou dat het toch iets anders is.
Is je cdi niet nog begrensd.
Mijn 80 cc gaat ook niet veel harder dan 65 gps.
Mijn cdi is ook al ontgrensd, gaat maximaal 60 op een erg lang stuk. Snap dr niks van
 
Heb m gekocht als 80cc dus heb geen idee
Post automatically merged:


Heb dus al een ontgrensde gele stekker er in zitten, echt raar dat ie zo traag is
Post automatically merged:


Mijn cdi is ook al ontgrensd, gaat maximaal 60 op een erg lang stuk. Snap dr niks van
Sws sproeier 90 is echt overdreven groot hem laatst ook 80cc op mijne gezet, wat voor luchtfilter heb je? En is je aanzuigrubber er nog in? Zo wel is sproeier 82/84 meer dan genoeg
 
Back
Top