Vespa 4t2v spruitstuk

4tvespa

New Member
Ik heb n vespa 4t2v loopt 70/73 op top en prima maar om de haverklap steeds het vacuum aansluit op het spruitstuk los door warmte iemand advies/tips om dit te verhelpen?!?!?!
125/180 spruitstuk monteren?(gekeken erna maar lijkt me dezelfde issueu te gaan geven
 
Advertisement - register to remove this

hoe bedoel je laat los? het slangetje? dat is kwestie van een klemmetje of een kabelbandje erom doen n het probleem is opgelost.
image.jpg
Post automatically merged:

hoe bedoel je laat los? het slangetje? dat is kwestie van een klemmetje of een kabelbandje erom doen n het probleem is opgelost.
Thanks voor je reactie het tuitje gaat steeds los heb nu al 2x orginele std spruitstuk vervangen maar door de hitte lijkt wel als het lijm wegsmelt ofzo
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    79.4 KB · Views: 5
het tuitje laat los uit het spruitstuk? dit hoort zeer zeker niet te kunnen. spruitstuk moet tegen hitte kunnen. Kan mij niet voorstellen dat het zo heet wordt bij je spruitstuk dat je lijm smelt. lijkt mij eerder een fout bij fabricage verkeerde lijm oid.terug brengen waar het vandaan komt en vragen naar een spruitstuk van een ander merk zou ik doen, dan kijken of het wl heel blijft.
 
Ja het is ook echt alleen het tuitje elke keer weer die loskomt( kan hem er niet uittrekken maar t hoort idd niet los te gaan zitten en ik dacht ook wellicht verkeerde lijm erop thanks voor je advies ik ga er achteraan maar om het zelf te verhelpen kan ik er zelf gewoon hitte bestendige lijm opdoen? Heb hier nog 1tje tot 1100 graden liggen wellicht dat t helpen gaat?
 
Nee klopt alleen beetje lijm ofzoits zit er tussen ik ga straks 1lijmen met hitte lijm tot 1100 graden en ik zat nog te bedenken n metalensluitring tegen het metalen stukje en om het spruitstuk te doen anyways thanks voor het meedenken etc!!
 
Back
Top