vespa 4t 2v 80cc

Bwth

New Member
ik heb sinds kort een 80cc dr gemonteerd op mijn vespa, en sindsdien lukt het niet om me scooter afgesteld te krijgen.
als ik probeer te rijden als hij koud is dan kan ik als ik volgas nauwelijks vooruit komen en dan na een tijdje dan kan ik weer normaal rijden en dan valt die heel af en toe nog terug kwa vermogen. nu heb ik vandaag geprobeerd om te rijden zonder luchtfilter dan rijd die wel gewoon normaal, alleen wil ik niet de hele tijd zonder originele luchtfilter rijden.
afstelling =
mallosi vario met 9,5 gr rollen
witte drukveer mallosi
witte trekveren
sproeier 80
 
Advertisement - register to remove this

sproeier 84 erin, 9,3 gram erin, ik zou paarse of rode dmp trekveren erin doen, en je zou in je luchtfilter huis kunnen kijken of er een stuk rubber bij het inlaat zit, die zou je eruit kunnen halen, zodat ie iets meer lucht krijgt
 
ja dat heb ik al weggehaald en ook nog een stuk groter gemaakt maar hij blijft hetzelfde doen eerst blijft die heel erg hangen en na een tijdje wil de wel maar dan stottert die nogsteeds af en toe
 
Hij blijft wel op toeren maar heel erg laag
Als ik hem op standaard heb staan dan kan ik gewoon volgas geven maar als ik erop ga proberen te rijden komt die niet voorbij
Bougie is koffiebruin
 
als die zonder luchtfilter wel goed rijdt lijkt het me duidelijk dat ie meer lucht wilt toch? ik zou zeggen kijken op hoeveel slagen je luchtschroef afgesteld staat en dan helemaal dichtdraaien en met halve slagen open draaien tot ie goed rijdt
 
Dan kan ik er mee gaan rijden want ik gebruik nu een powerfilter maar dat wil ik niet standaard rijden want maakt veel ste veel herrie
 
Back
Top