This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vespa 2t Achtervelg op zip 4takt

Dimma.070

New Member
Hoi, ik wil graag een 12inche achtervelg zetten op me zip ivm met een sprintvelg voor op de monovork, maar vroeg me af of dit kan en past met het spatbord? Aangezien ik met een openlucht filter rij en niet wel dat me scooter verzuipt. Dus past een std spatbord op een zip met 12 inch velg of moet ik dan bijvoorbeeld een runner spatbord halen of skipper?

Groetjes, Damian

Solution
Vlgm past een 12 inch velg niet op een Zip , band raakt dan je blok .
Wat wel past is een 11 inch Vespa velg van een Vespa LX
Bij een 4t kan het wel als je een smal/dun bandje gebruikt, 2t is mij verteld van niet al twijfel ik er nog aan.

Een 11" van lx past op beiden inderdaad, niet te verwarren met de 11" Primavera velgen die een grotere remtrommel nodig hebben (Piaggio fly / vespa sprint blok)
Spatbord gaat er volgens mij niet op passen, filter verplaatsen dmv een extra bocht of een slang misschien een optie?

Vlgm past een 12 inch velg niet op een Zip , band raakt dan je blok .
Wat wel past is een 11 inch Vespa velg van een Vespa LX
Bij een 4t kan het wel als je een smal/dun bandje gebruikt, 2t is mij verteld van niet al twijfel ik er nog aan.

Een 11" van lx past op beiden inderdaad, niet te verwarren met de 11" Primavera velgen die een grotere remtrommel nodig hebben (Piaggio fly / vespa sprint blok)

Solution