Vespa 2 takt start niet

Meesdejong

New Member
Ik heb een Vespa 2 takt blok in een amica 1000 S1 maar hij wil maar niet starten het blok is standaard 50 cc en uitlaat die bij de amica hoort en een sproeier 65 ik heb benzine en goeie vonk hij start heel soms naar 10 min starten met elektrische start want kick heb ik niet hij is echt niet aan te krijgen. Hij geeft soms wel even een paar slagen dat hij bijna wil maar dan start hij niet. Hij heeft ook goeie compressie
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk misschien een beetje kogellager vet aan de binnenkant van je karterkap zo bij je kickstart ding. Misschien olie sludge in je motor. Echt waar. Of zelfs te vaak met e10 getankt dan heb je namelijk flinke schade aan je motor. Ik verzin dit niet.

Ik heb namelijk een razzo zo een grace modelletje uit 2015 waar nooit een servicebeurt aan is gegeven en is nu al 2400 km.

En de elektrische start doet het alleen nog maar in de zomer is of als je hem flink warm hebt gereden.

En hij valt uit in de winter bij de eerste stoplicht!!!! Niet bij de 100ste want dan is de scooter warm,.

En hij is ook slecht ingesteld want ik kom maar iets van 10 km met 1 liter benzine ofzo.
 
Back
Top