verzekering

edel

Banned
ik heb namelijk 2 voertuigen, 1scoot en 1camino

ik rij graag met alle twee de weg op. Maar wil niet echt 2 verzekeringen betalen. Ik dacht dat er een nederland zoiets bestond dat je 1 verzekering kon hebben voor meerdere brommers, maar dat er maar 1 iemand mag mee rijden ofzo?

ps: voor alle duidelijkheid ik woon in Belgie:p

Advertisement - register to remove this

volgens mij niet voor scooters

wel voor auto's (groene plaate) hebben veel garage bedrijfen die platen mogen op meerdere auto's zitte maar mag er maar met een setje tegelijk rijden

ja kan wel iedere x je verzering overschrijven van brommer maar dan komen er administratie kosten bij, en als je de een duurder moet verzekeren dan de ander moet je nog bij betalen.

greetz michiel

het kan wel een vriend van me had 4 oltimers en wou graag elke dag op een andere rijden hij heeft toen bij london zon verzekering genomen waar je meerdere op verzekeren reken wel op een flinke toeslag kost een hoop meer

je zet gewoon lekker je plaatje over, en als je word aangehouden zeg je dat je opweg was om de scoot/camino over te schrijven :)

En ben je het haasje, als je een ongeluk veroorzaakt...

wat is nu een betere investering...120 euro scooterverzekering, of bij een ongeluk met een lening/schuld van 2 miljoen aan je broek hangen? :X

Back