Verzekering

SR-MARC-SR

Well-Known Member
Deze topic is d8 ik al een keer geweest.. maar die is weg natuurlijk..

is unigarant een goede verzekering ?

ik d8 namelijk iets gelezen te hebben dat ze niet uitkeren klopt dat ?

ik doe all risk +/- 1300 piek

Advertisement - register to remove this

jah maar als je op tijd wegkomt met je scooter..
is namelijk al diverse keren voorgekomen bij vrienden..
ehm
ik ga denk ik toch de eerste 750 km of 1000 ofzo
orgineel begrenst rijden ..
want je moet natuurlijk eerst een beetje normaal leren rijden..
ja ok rijden kan iedereen..
maar kmoet eerst kijken of politie controles enzo meevallen enzo..

Originally posted by SR-MARC-SR:
ja ok rijden kan iedereen..

Zeg dat maar niet te hard
smile.gif
... Ken voorbeelden genoeg...

Ben ook bij Unigarant verzekerd, zou eigenlijk niet weten of ze uitbetalen... Vind het allemaal wel prima, kost WA fl. 230,=
smile.gif
...

Het komt vaker voor dat verzekeringen betalen bij opgevoerde scooters, maat van me heeft 2 Aeroxen in elkaar gereden, door voorrangsfouten van automobilisten, heeft het alletwee vergoed gekregen (van het laatste geval is trouwens nog niet uitbetaald, dat was een heel gedoe met getuigen enz.)...

Greetz.

hehe ja ik bedoel het "gewone" rijden..

daarom ga ik eerst gewoon 50 rijden
is altijd het verstandigst
en erna opvoeren natuurlijk

Orion is misschien niet de beste, maar voor schakelbrommer (die heb ik dus een) is het de beste oplossing. Er wordt namelijk geen onderscheid gemaakt tussen brommers en schakelbrommers, bij alle andere wel. Heeft misschien weinig met topic te maken, maar toch.

ik werkte in een fietsenwinkel die ook scooters verkocht.. het is dan al diverse keren voorgekomen dat de schade expert moest komen.. vanwege een ongeluk..
sf2 toendertijd was onbegrenst.. uitgekeerd.

Unigarant keer gewoon uit. Bij mij dan zonder problemen. Ik zit nu bij Orion omdat Unigarant inene erg veel premie ging vragen. Ik weet dat Orion slecht betaald maar heb alleen WA dus ga ik me echt niet scheel betalen.

Back