Verzekering opzeggen, geld terug??

rayyyy

Well-Known Member
Hallo mensen,

Ik heb even een vraag, ik ga waarschijnlijk morgen mijn scooter verkopen, maar is het nu zo dat als ik mijn scooter zonder verzekering verkoop, geld terug kan krijgen van de verzekering.

Restitutie dus??? Weet iemand dat, want als de verzekering nog doorloopt tot mei. Zou ik nog 5 maanden hebben. Mn verzekering is W.A + DIEFSTAL

Greetz rene

Advertisement - register to remove this

Je krijgt geen geld terug.
Je kan hem wel overlaten schrijven op een andere scooter.
Maar ze geven absoluut geen geld terug.
Staat geloof ik ook ergens op die 4 a4tjes met regels... toevalig gelezen:P

nja univé werkt daar inderdaad niet aan mee
mja je kan je verzekering ook nog "verkopen"
tenminste zie je wel vaker.. moet je alleen scooter en naam overzetn.. :S
succes

STP^Stealth said:
nja univé werkt daar inderdaad niet aan mee
mja je kan je verzekering ook nog "verkopen"
tenminste zie je wel vaker.. moet je alleen scooter en naam overzetn.. :S
succes

ik heb vaak genoeg een verzekering opgezegt bij unive, heb altijd netjuhs geld terug gekregen, ligt er aan denk ik ook waar, iig bij unigarant krijg je geen geld terug...

Meestal vinden mensen het ook prettig als je de verzekering bij de verkoop doet, zij kunnen dan meteen rijden, en ZIJ schrijven hem dan over. Jij vraagt dan gewoon wat meer geld voor de scoot vanwege de verzekering :)

Made in AJ said:
ik heb vaak genoeg een verzekering opgezegt bij unive, heb altijd netjuhs geld terug gekregen, ligt er aan denk ik ook waar, iig bij unigarant krijg je geen geld terug...

nouw ik heb zelfs aan Unive in apeldoorn gevraagt om het over te zetten naar andere naam maar dat deden ze ook niet... geen geld en geen oversluiten

Ik heb vorige week mijn scooter verkocht en daarvoor ook nog even gebeld met mijn verzekering (univé) en die geven gewoon het geld van de overgebleven maanden terug!!

Snap alleen niet waarom je dat hier gaat vragen, als je je verzerking gewoon belt dan weet je het toch 100% cker??

Back