Vervanger voor std cilinder & uitlaat

youn

Well-Known Member
Hey ik had 2 vraagjes

Ik wil op een benelli 491 die ik ga kopen eiglijk met een std cilinder en een onbegrenste std uitlaat rijden
Nou had ik gelezen dat de Malossi Sport 50 bijna dezelfde prestaties heeft als een std 50 cc, heeft iemand ervaring met deze cilinder?

En in plaats van een std uitlaat een onbegrenste Leovinci Sprinter, ik heb niet egt top prestaties nodig ofso, denken jullie dat deze uitlaat goed zal zijn samen met de cilinder?
 
Advertisement - register to remove this

Je wilt dus ipv std cil en pijp, een malossi giet en een leo sprinter kopen?
Of heeft je scooter geen cil en pijp, en wil je die 2 aanschaffen?
Als ik jou was zou ik een DR50 of 70 halen, naar jou keuze, en een sito plus. Als je harder wil, neem dan een yasuni R als uitlaat icm de DR70.
 
Er is absoluut niks mis met een sprinter. Zoals de naam al aanduid levert ie veel koppel af. Maar het is niet echt meer een soort std. uitlaat omdat hij niet een van de stilste is. Wil je echt voor goede stille uitlaat gaan kies dan voor de sito +. Ik heb er hele goede ervaringen mee @ std. cilinder. Als je echt cilinder moet vervangen dan gewoon een giet 50 of 70 net wat je wilt of mag van je ouders. 70cc is qua top niet sneller, maar levert meer koppel.
 
Back
Top