Illeranim New Member 26 February 2021 #1 Hoi Weet iemand hoe je de temperatuur sensor van een malaguti firefox vervangt en waar die uberhaupt zit. Alvast bedankt.
Hoi Weet iemand hoe je de temperatuur sensor van een malaguti firefox vervangt en waar die uberhaupt zit. Alvast bedankt.
Bas Administrator Staff member 26 February 2021 #2 Als het goed is zit die op de cilinderkop. Je moet wel je koelvloeistof aftappen voordat je hem eruit haalt. en als je hebt terug monteert wat teflon tape oid tegen het lekken
Als het goed is zit die op de cilinderkop. Je moet wel je koelvloeistof aftappen voordat je hem eruit haalt. en als je hebt terug monteert wat teflon tape oid tegen het lekken
Illeranim New Member 26 February 2021 #3 Bas said: Als het goed is zit die op de cilinderkop. Je moet wel je koelvloeistof aftappen voordat je hem eruit haalt. en als je hebt terug monteert wat teflon tape oid tegen het lekken Click to expand... Nee hij zit niet op de cilinderkop zoals aerox
Bas said: Als het goed is zit die op de cilinderkop. Je moet wel je koelvloeistof aftappen voordat je hem eruit haalt. en als je hebt terug monteert wat teflon tape oid tegen het lekken Click to expand... Nee hij zit niet op de cilinderkop zoals aerox
Floris van bommelstijn Boris the blade, A.K.A. Scooterpimp 26 February 2021 #4 De temperatuur sensor zit bij de meeste (lc) Malaguti scoots (boven) op de radiateur gemonteerd. Last edited: 26 February 2021
Illeranim New Member 26 February 2021 #5 Floris van bommelstijn said: De temperatuur sensor zit bij de meeste (lc) Malaguti scoots (boven) op de radiateur gemonteerd. Click to expand... Floris van bommelstijn said: De temperatuur sensor zit bij de meeste (lc) Malaguti scoots (boven) op de radiateur gemonteerd. Click to expand... Thanks man, scheelt me zoeken.
Floris van bommelstijn said: De temperatuur sensor zit bij de meeste (lc) Malaguti scoots (boven) op de radiateur gemonteerd. Click to expand... Floris van bommelstijn said: De temperatuur sensor zit bij de meeste (lc) Malaguti scoots (boven) op de radiateur gemonteerd. Click to expand... Thanks man, scheelt me zoeken.
Floris van bommelstijn Boris the blade, A.K.A. Scooterpimp 26 February 2021 #6 No prob. graag gedaan... Kan me nog herinneren uit vroeger dagen dat ik me toen ook scheel heb gezocht naar dat ding! Wel dat het oudje nog steeds op de weg rijdt (is een aanname) , terwijl ons leefgebied (Euro 0/1 motor) steeds kleiner wordt in druk bevolkt gebied.
No prob. graag gedaan... Kan me nog herinneren uit vroeger dagen dat ik me toen ook scheel heb gezocht naar dat ding! Wel dat het oudje nog steeds op de weg rijdt (is een aanname) , terwijl ons leefgebied (Euro 0/1 motor) steeds kleiner wordt in druk bevolkt gebied.