Vertraging optrekken derbi hunter

knutselaar

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb van 2 derbi hunters er 1 goede van gemaakt e dat is prima gelukt nu is het alleen dat wanneer ik gas geef de scoote rniet gelijk reageert, hij gaat dan heel langzaam voorruit en dan na 5 m begint hij te trekken.

blok is verder origineel, leovinci uitlaatje erop en iets grotere sproeier en variobegrenzer eruit.

wie ken mij vertellen waar ik moet zoeken?
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,

Ik heb van 2 derbi hunters er 1 goede van gemaakt e dat is prima gelukt nu is het alleen dat wanneer ik gas geef de scoote rniet gelijk reageert, hij gaat dan heel langzaam voorruit en dan na 5 m begint hij te trekken.

blok is verder origineel, leovinci uitlaatje erop en iets grotere sproeier en variobegrenzer eruit.

wie ken mij vertellen waar ik moet zoeken?

da is omdat je met een leovinci zit je moet je trekveertjes en je drukveer verzwaarderen ( straffere )
 
da is omdat je met een leovinci zit je moet je trekveertjes en je drukveer verzwaarderen ( straffere )

lees: omdat je een "sneller" uitlaatje hebt moet je sterkere trekveren en een sterkere drukveer.

Maar wat mij betreft kun je die drukveer achterwege laten, alleen sterkere trekveren is wel een goed idee.
 
derbi hunter

ik heb 2 derbi hunters en ze hebben beide hetzelfde probleem en dat is dat ze niet doortrekken net een auto die in zn 1 blijft staan drukveren zuiger cilinder en rollen al vervangen wie kan me helpen
 
Back
Top