vertandingsdeksel monteren

W

wardooh

Guest
Hallo,

tijdje geleden vroeg ik hoe ik mijn lagers moest monteren bij mijn vertanding, maar nu heb ik stage6 primaire vertanding met een stage6 vertandingsdeksel gekocht maar ik krijg het hele zooitje er maar niet goed in:|

Doe ik iets fout of is het een speciale manier van montage of zoiets??

setup:
ncy racing 70cc
stage6 r1200
19mm dellortho
doppler s2br vario
stage6 racing membraan

grtzz ward
 
Advertisement - register to remove this

nadat ik mijn lagers heb vervangen, 2 weken geleden, kreeg ik vandaag mijn primaire vertanding binnen en ben gaan monteren.
als volgt,

De as waar de poulies op komen zit er helemaal in dus daar scheelt het niet aan.
de primaire vertanding monteer ik eerst, dan de secundaire vertanding.
dan pak ik de deksel en probeer ik die er op te schuiven maar DAAR gaat het dus mis, ik kan niet doordrukken, hij blijft ergens op/aan hangen maar ik heb er niks geks mee gedaan of blok vervormd of wat je dat ook maar kan bedenken.
 
pasbussen? en draai je de primaire as wel een beetje?

en heb je alle assen ook los in het deksel gezet? dan kun je namelijk zien of dat allemaal klopt.

en heb je de juiste tussenas ?
 
ik heb het setje van stage6 gekocht 13-43 voor minarelli dus ik neem aan dat mijn tussenas gewoon goed is.
ik heb alles in het deksel gezet ja maar dat ging gewoon allemaal prima....

het lijkt bijna alsof de lagers te lang zijn dat hij niet helemaal erin wilt als jullie begrijpen wat ik bedoel
 
die tussenas is er std in 3 verschillende maten , dus het kan zijn dat je de verkeerde hebt , en dat heb ik je volgens mij ook gezegd.

zo heb je een 12 , 13 en 14 tands tussentandwiel , en heb je 1 tandje verschil past het dus niet.

de lagers kunnen niet echt te lang zijn , of je moet al de verkeerde maten hebben gebruikt.
 
o nee hoor dat zit prima, ik heb een 14 tands tussentandwiel op mijn originele en zo heb ik ook mijn primaire vertanding besteld dus dat zit goed!!
 
Back
Top