This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

vertandings olie speedfight 2 vervangen

sp33dy

Well-Known Member
Ik wil mn olie van mn vertanding verversen alleen ik zie maar 1 gaatje en die zit op mn carter naast mn bandmaar dan vraag ik me echt af.. moet ik t eruit drinken of mn scooter op zn kop houden want onder zie ik helemaal niets om m leeg te halen

ps welke olie kan je er t beste voor gebruiken?
 
Verder gebruik ik zelf castrol gear oil (125ml verpakking, let er even op hoeveel er in jouw scooter moet, bij minarelli is dat bvb namelijk 110 ml, en dat is wel belangrijk om je daaraan te houden).
 
zijn er dan ook verpakkingen van 110ml? wou laatst ook men vertandingsolie vervangen als ik het niet vergeten was te vragen @ scootershop had ik het er ook gewoon helemaal ingeflikkerd
 
haha ja die zijn er zeker =).
Had er een keer 1tje, in zon doorzichtig knijp flesje, was precies 110 ml. Maar goed, een eetlepel is ongeveer 15 ml, en 125 - 15 = 110, dus je kunt het altijd flink precies doen.
Het zal vast niet zo heel veel kwaad kunnen als je met een beetje normale setup rijd, maar bij de wat hogere snelheden wil je het wel precies goed hebben. Ook als het voor langere tijd moet meegaan uiteraard.