Vertandingen @ sprints bij mina.

A-Bizar said:
mag ik vragen wat voor tijden jij rijd met deze vertanding?
8.2 op 13inch is best lang :)

Ik heb geen idee, nog geen sprintje getrokken met tijdsmeeting.

Maar dit is gewoon mijn idee erover. Dus of het werkt, weet ik niet.
 
ruud. said:
waarom is iedereen zo bang voor uit de vario lopen? Dat is t mooiste wat er is 8)

niet als dat halverwege de 150 meter al gebeurd :p
Ik zat op me stage6 teller in 4.2 seconde op de 100 km/h. En de snelste tijd die ik heb kunnen rijden afgelopen sprint was zonder reactie tijd 7.4 met een eind snelheid van 115.
Reken maar uit hoelang ik over de rest van de 150 meter doe :p
 
Origineel gepost door A-Bizar
mag ik vragen wat voor tijden jij rijd met deze vertanding?
8.2 op 13inch is best lang

Met die RF zou ik niet gaan sprinten(H) je wint tog nix;)

En niet gelijk boos worden ofzo, maar dan daag ik je uit bij deze.

want met een RF van 8,2..... mischien dat je met 100 cc lekker weg trekt maar niet met 80 of 70 cc;)
 
Joh, dat ding is amper te houden onderin, dus denk eerst eens ff lekker na voordat je wat uitkraamt

Waar nog bijkomt dat hij op meetings 3/4 eruit brande, nu jij weer:)
 
YCL Tuning said:
Met die RF zou ik niet gaan sprinten(H) je wint tog nix;)

En niet gelijk boos worden ofzo, maar dan daag ik je uit bij deze.

want met een RF van 8,2..... mischien dat je met 100 cc lekker weg trekt maar niet met 80 of 70 cc;)

Of ik heb mijn dingen gewoon goed voor elkaar ?
Je moet redelijk over het stuur hangen, wil je het aan de grond houden en dat was al vorig jaar...
 
YCL Tuning said:
Met die RF zou ik niet gaan sprinten(H) je wint tog nix;)

En niet gelijk boos worden ofzo, maar dan daag ik je uit bij deze.

want met een RF van 8,2..... mischien dat je met 100 cc lekker weg trekt maar niet met 80 of 70 cc;)

Wat een blaterij zeg :X . Dit is een gevorderden gedeelte en dit is overduidelijk een Noob uitspraak . Misschien is het een beter idee als je ergens anders gaat posten , aangezien je niet echt uitspraken maakt die getuigen van veel kennis .

Tis maar een advies .
 
Precies...
als het waar is wat ik hoorde rijd roefs ook met een vertanding die xtreem lang is.
En toch rijd ie 6.9 met 70cc op een scooter in de std scooter klasse.

Dus mogelijk is het zeker als het klopt wat ik hoorde (rf 7.** op 10inch wiel) :)
 
A-Bizar said:
Precies...
als het waar is wat ik hoorde rijd roefs ook met een vertanding die xtreem lang is.
En toch rijd ie 6.9 met 70cc op een scooter in de std scooter klasse.

Dus mogelijk is het zeker als het klopt wat ik hoorde (rf 7.** op 10inch wiel) :)

7.xx op 10 inch is te vergelijken met 8.2 op 13 inch. Min of meer.
 
Ja, maar ff serieus. Epc rijd met 24pk aan het wiel. En op een zip (wat 10x moeilijker te houden is). En dan ook nog eens een licht mannetje erop. Ze hebben die rf genomen omdat ze anders simpelweg niet konden wegkomen. Anders had er korter in gezete. (epc rijd met 7,07 dacht ik)

En normaal gesproken kan je met een rf van 8 makkelijk weg met een nrg. Ervanuitgaande dat jij geen 24 pk hebt. Maar het licht er ook aan of je kan starten, en wat voor stuur je hebt. Wat voor vering enz (stugheid). Het is afhankelijk.

Je moet een vertanding nemen die net niet over ze vermogen zit op 150m. Dus zo kort mogelijk, en dan leren starte. ALs je dan weg kan komen, ben je klaar. En waarschijnlijk zo snel mogelijk met het vermogen wat je hebt.
 
Back
Top