Vertanding X8R-X

richard

Well-Known Member
Ik heb door m'n dealer een polini vertanding(primaire en secundaire) in mijn honda X8R-X scooter laten leggen.
Maar nu doet het volgende probleem zich voor ben ik aan het rijden moet even afremmen daarna wil ik weer optrekken maar bij 45 km/h begint hij sterk af te remmen en er komen knallen uit de uitlaat. Als ik nu wil starten moet ik heel erg lang starten en hij trekt VRESELIJK langzaam op, als ik vanuit stilstand wil wegrijden en ik zet het gas vol open duurt het ook heel lang voor hij gaat rijden en als ik eenmaal rijd rijd hij zo rond de 25 km/h en niet harder, maar soms gaat hij door tot de 30 km/h en trekt dan best wel hard door tot de 40km/h,dit is echt de hoogste snelheid die ik nu kan halen. Ik heb dus een Honda X8R-X met primaire en secundaire vertanding van Polini,malossi v-snaar,malossi cdi,Leovinci ZX uitlaat en andere trekveertjes. HOE IS DIT MOGELIJK EN WAT IS DE OORZAAK HIERVAN!!!!!!!!!!!!
 
Advertisement - register to remove this

wat voor verhouding vertanding heb je dan.
want ikheb een honda x8r-s met andere vertanding en die liep er wel 10 km/h harder door en trok ook nog wel aardig hard op
over de 80km/h
mijn verhouding is z=21-49
 
jammer joh
smile.gif


als ik jou was had ik die vertanding er uitgesloopd
 
Back
Top