Vertanding veranderd maakt nu geluid!!!

Aerox1997

aerox ownert
yo

Ik heb net me vertanding veranderd er zit nu malossi 13/44 vertanding in maar klopt het dat het mss wat geluid maakt,want als ik aan de as draai waar je wiel opzit (dan moet ik wel aardig snel draaien) dan komt er aardig wat geluid van me vertanding is btw wel eentonig geluid dus niet krakend ofzo en piepend,ik weet nie of iemand dit ook weleens veranderd heeft en dat ie dan ook dat geluid heeft of dat dat hoort.
 
Advertisement - register to remove this

ja ik kick he mweer effe omhoog want ik heb nu dus al gereden en ik ben ook al een paar x geduwd en ik vind het niet normaal horo hoe erg ik de vertanding hoor als ik dan over ee nhobeel heen ga en ik ga dan zeg maar heen en weer dan hoor je de vertanding zeg maar soort van meeveer geluid maken.
 
ik kon alles gewoon met de hand plaatsen het hoefde niet geperst te worden want datwas al gedaan want ik heb hem overgekcoht van iemand anders,ik heb gewoon me deksle eraf gehaald,eerst de grote as eruit geslagen waar je wiel opzit,die ging vrij makkelijk los.

Daarna kon ik zo de middelste as eruit halen,die heb ik dus vervangen voor die van malossi,en toen heb ik de std as waar de koppeling opzit uit de vertandingsdeksel geslagen en de andere van malossi erin dit ging allemaa vrij makkelijk ik heb eigen iet echt problemen gehad.

Ik weet nie zkr of ik nog wat vergeet te vertellen ofzo,volgens mij nit.
 
weet je wat,ik haal het wel weer effe uit elkaar en dan maak ik een aantal foto's van hoe het in de carter zit,en hoe het i nde vertandingsdeksel zit en los,mss zien jullie dan iets raars ofzo,en ja die ringen zaten op di eas.
 
oke melf hier zijn de foto's ik hoop dat je het een beetje kan zien,

mk7yhu.jpg

mk7yj4.jpg

mk7ymq.jpg


en hoe moeten die ringetjes nou op de middelste as met de bollekant naar de vertanding of andersom
 
Jah kan iemand mij nu eens duidelijk vertellen waar die ringetjes moeten.(om welke as, en welke kant?) ik heb dus een plat bol ringetje, en een iets dikkere rechte.
Ik hoop dat iemand mij goed kan helpen.
Alvast bedankt.

greetz
 
Back
Top