Vertanding tbv andere carterkap en Overrangeset

Chris

Kawa KX 250
Hoi,

heb een typhoon luchtgekoeld blokje uit '94 liggen, met de kleine poelies er dus in.
Het wordt een projectblokje, moet dus verbouwd worden en moet er strak uit komen te zien.

Nou wil ik er een runner carterkap op zetten, da past qua boutjes, maar bij een runner zit de primaire as gelagerd in je carterkap.
Nou is mijn vraag, is die (typhoon) primaire vertandingsas zomaar om te wisselen door een primaire as van een runner??

Dit heeft dan (heb ik gehoord) ook weer te maken met het feit dat op zo'n typhoon as geen runner poelies passen, die je nodig hebt voor een overrange set... maar correct me if i'm wrong over dit...

alvast bedankt.. en ja ik heb de search gebruikt..:|
 
Advertisement - register to remove this

als je as niet gelagerd hoeft te worden in je carterkap waarom zou je hem dan toch willen lageren? je kan ook gewoon je typhoon vertanding houden en het lager niet gebruiken.
 
als je toch van plan bent om 134mm poullies te kopen kun je dat wel gewoon doen , als ze passen hoeft er geen andere as in , scheelt dat weer , past het niet kun je altijd nog een as kopen
 
Originally posted by melf #50
als je toch van plan bent om 134mm poullies te kopen kun je dat wel gewoon doen , als ze passen hoeft er geen andere as in , scheelt dat weer , past het niet kun je altijd nog een as kopen

idd had ik nog nie aan gedacht..:P

thomas... het is maar de vraag of die boeren @ brommersloperij mij weten te vertellen welke da dan moeten zijn:)
 
Back
Top