Vertanding naar de klote ?

AeroXJunkii

Drunk with a gun
Gistere reed ik en na 10 min begon mijn rox raar te doen. Ik wist xdat de vertanding nogal gaar was en je voelde hem vaak slagen maken en kei hard en snel trillen , ritselen. Gistere was dit nogal extreem en viel hij uit. Ik d8 dat is natuurlijk mijn vertanding maari k startte hem en hij reed weer. ik snap er niets van... kunnen jullie mij vertellen of dit zo is of niet ?

Verder wil ik graag wat info over de stage 6 vertanding. die is primair en secundair en kost 70 euro. Is deze beter dan de minarelli orginele vertanding ? is het een imitatie ? goed of slecht ?

i hoop dat jullie me kunnen helpen . Groeten lee
 
Advertisement - register to remove this

xunit said:
je scooter kan niet uitvallen door je vertanding lijkt me..

niet je scoot warm gelopen ?

Kan best hoor, heb ik ook gehad met m'n Italjet. Toen mijn vertanding(lager) kapot liep, hield ie er eerst mee op, maar na 5 min. reed ie gwoon weer.
Uiteraard ral als de tering maar goed...
 
ja maar die is gewoon normaal rijd er al 2 maanden mee zit gewoon normale sproeier enz in maar hij kan op slot want heb al nieuwe vertanding enz gehaald... btw vandaag nog gereden ff en maakte zoemend geluid vanuit mijn vertanding.. als dit niet het geval is laat ik het jullie zo snel mogenlijk horen. Laters
 
Back
Top