Vertanding maakt gekke geluiden.

Djani010

Member
Hoi,
ik heb een zip type 3 alleen er komen wat geluiden van omtrend de vertanding vandaan, ik dacht eerst koppeling dus andere koppeling vario en snaar opgedaan. hielp niks. het is ook echt alleen als die warm is. als ik wegrij hoor je ook een soort ratel. is mijn vertanding stuk? of is het het lager in me vertanding. laat maar weten.
mvg, djani
 
Advertisement - register to remove this

Denk dat je even je vertandingsdeksel moet openmaken en kijken wat er aan de hand is, Wanneer is trouwens de laatste keer dat je je vertandingsolie hebt vervangen?
 
heb nog geen 50 km gereden op de scooter alles heeft alleen maar uit elkaar gelegen. zou het kunnen zijn als ik me olie vervang dat het weg is? ik heb trouwens ook in mijn carterkap een plek voor een lager maar die zit er niet in. en de as is ook niet dubbelgelagerd dus misschien is er al ooit iets vervangen maar niet goed....
Denk dat je even je vertandingsdeksel moet openmaken en kijken wat er aan de hand is, Wanneer is trouwens de laatste keer dat je je vertandingsolie hebt vervangen?
 
maar als het rateld is dan het lager kapot ofwat
een kapot lager ratelt inderdaad, wij hebben geen glazen bol en kunnen niet uitmaken wat er precies kapot is. daar moet je je handen vies voor krijgen en je vertanding open maken.
 
een kapot lager ratelt inderdaad, wij hebben geen glazen bol en kunnen niet uitmaken wat er precies kapot is. daar moet je je handen vies voor krijgen en je vertanding open maken.
isgoed dankjewel ga ik ff die vertanding nakijken. is de eerste keer dusja daarom hebben jullie nog tips met het uit elkaar halen?
 
Back
Top