Vertanding Aerox

Mike@Rox

BB Member
Weet iemand ook of een vertanding van een BW's in een Aerox past? Ik ben dit van plan omdat ik een Yasuni Z wil kopen en een kortere overbrenging wil voor de acceleratie. Ik heb ook al aan "de Jagerscooters' gevraagd of zij een kortere overbrenging voor mij wilden maken maar zij zeiden dat mijn scooter zou ploffen bij volgas. Weet iemand dit?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb nog wel korte vertanding liggen... Voor de bws dus.

RF = 14,7

Je mag het ook eerst proberen maar dan wel bij mij thuis! Ik ga nix opsturen.
Tenminste niet om te proberen.

SvR
 
Originally posted by Sjoerdyo:
Ik heb nog wel korte vertanding liggen... Voor de bws dus.

RF = 14,7

Je mag het ook eerst proberen maar dan wel bij mij thuis! Ik ga nix opsturen.
Tenminste niet om te proberen.

SvR


Waar woon je dan, want ik ben ook wel geintereseerd.
biggrin.gif



------------------
Aprilia SR Racing Capirossi bj 1998 * Minarelli Horizontaal LC * Metra Kit terugloop onderlangs * Polini vario ( 4,7 g gewichtjes), Dayco v-snaar, Polini 2G koppeling, Malossi koppelingshuis, gele Malossi (15%) drukveer. 17,5 mm carbu, 50 cc standaard.
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Ehm, Apriliaracer, jij hebt een horizontaal blok zie ik. Sjoerd heb een vertikaal blok. Past dat dan wel? Ik heb mijn twijfels, want ik ben geen Minarelli expert
smile.gif

Weet ook niet of dat past, Daanje, maar laat toch maar zitten, want ik woon in Oostkapelle, en dat ligt in Zeeland. Beetje uit de buurt dus, aangezien je het niet wilt opsturen.
 
Originally posted by Sjoerdyo:
Volgens mij past dat wel, Alfonso had toch Aerox vertanding in zijn oude model SR?

Maar je heb die oude modellen toch ook in Minarelli horizontaal? Max Biaggi bijv. dat is een mina hor. Volgens mij had Alfonso er zo eentje, maar weet het niet zeker
wink.gif


Greetz
 
Back
Top