Aerox-Evo70 No Title 30 January 2003 #1 de naam zegt het al... ik ben op zoek naar een goede online vertaler van engels naar nederlands, liefst dat ik er hele teksten in kan stoppen... tnx alvast
de naam zegt het al... ik ben op zoek naar een goede online vertaler van engels naar nederlands, liefst dat ik er hele teksten in kan stoppen... tnx alvast
Aerox-Evo70 No Title 30 January 2003 #4 jah, anders deed ik wel bij euroglot , maar moet teksten doen, als het ff kan...
Joene. Ik zoek Henk! 30 January 2003 #5 www.worldlingo.com en dan ff zoeke klinkt raar..maar daar kan je texten vertalen van engels naar nederlands (en een dozijn andre talen) spelling zal niet altijd perfect kloppen, maar dat moet je dan gewoon ff nalopen
www.worldlingo.com en dan ff zoeke klinkt raar..maar daar kan je texten vertalen van engels naar nederlands (en een dozijn andre talen) spelling zal niet altijd perfect kloppen, maar dat moet je dan gewoon ff nalopen
X X-Race Well-Known Member 30 January 2003 #6 Je was me net voor http://www.worldlingo.com/products_services/worldlingo_translator.html is precieze URL.
Je was me net voor http://www.worldlingo.com/products_services/worldlingo_translator.html is precieze URL.
Joene Fuck me I'm rich 30 January 2003 #7 www.euroglotonline.nl erg fijne site, met morfologieherkenning enzo
Lol@Bol Donkey's pretty Wench 31 January 2003 #8 www.babylon.com Ff het programmatje downloaden en dan kun je het engelse woord selecteren en op een zelf ingestelde toetsencombinatie drukken en makkelijk vertalen
www.babylon.com Ff het programmatje downloaden en dan kun je het engelse woord selecteren en op een zelf ingestelde toetsencombinatie drukken en makkelijk vertalen
Jeroen Bang Bang 31 January 2003 #9 Originally posted by Yaruni www.euroglotonline.nl erg fijne site, met morfologieherkenning enzo Click to expand... idd, die heerscht. Gebruik ik ook altijd, geen gezeik enzo maar lekker basic.
Originally posted by Yaruni www.euroglotonline.nl erg fijne site, met morfologieherkenning enzo Click to expand... idd, die heerscht. Gebruik ik ook altijd, geen gezeik enzo maar lekker basic.