Verschillende soorten CDI cpi blok

james211

New Member
Hallo, ik heb sinds een aantal maanden als projectje een Generic Cracker (met cpi minarelli ac imi blok). Deze is ondertussen voorzien van een laagtoerige 70cc gietijzer. Momenteel zit de originele cdi er nog in, hierdoor loopt hij maar 60 op de teller. Nu wil ik een ontgrensde cdi kopen, maar ik twijfel tussen deze cdi’s:

Dmp Cdi cpi snel:
https://www.zandri.nl/cdi-unit-chi-...TD48TXxk_p2WYRMMKdrrnGO9kKEg3tbRoCHScQAvD_BwE

Naraku cdi ontgrensd:
https://allesvoorscooters.nl/motor-...araku-onbegrensd-voor-cpi-keeway-generic.html

Motoforce racing cdi
(Helaas geen link)

Heeft iemand ervaring met een van deze cdi’s?
Is de naraku of motoforce sneller dan de dmp snel?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb zelf een phantom met cpi blok uit 2011 gehad en deze was niet op toeren begrensd, weet je zeker dat dit je lage snelheid veroorzaakt? Hoe is je trekkracht?
 
Ik sluit me aan bij f12r Breda.
Heb je er gewoon een 70cc cillinder opgeknald of heb je haar overbrenging ook opnieuw afgesteld met een bijpassende 70cc uitlaat? Als jij dat niet hebt gedaan en gewoon met je 50cc uitlaatje rijd dan vind ik het niet gek dat je maar 60 gaat.
 
Mijn Keeway F-Act (CPI-blok) heeft standaard geen toerenbegrenzing. Hij blijft maar gaan tot het vermogen op is.
Als je hogere toeren wil, moet je een hoogtoerige uitlaat monteren en de vario/koppeling aanpassen.
 
Mijn cpi oliver is standaard met yazuni z op met standaard cpi rijd max 85 en houd hij op . Met cpi motoforce gaat die over de 100 km/u . Verder niets aan veranderd .
 
Back
Top