Verschillende snelle onderdelen gezocht ( even voor vergelijk )

Status
Not open for further replies.

WW-70

Member of SRC Tuning Team
Hoi mensen,

ik wil binnenkort van start gaan met een watergekoeld blokje.. En daar moet natuurlijk wat snel spul opkomen :)

Nu ben ik aan het sparen, en weet ik wat het nieuw ongeveer kost. Maar nu wil ik weten wat ik hier zoal kan krijgen en voor welke prijs..

Wil niet zeggen dat ik meteen iets koop, maar het kan zijn dat als er iets tussen zit wat best aantrekkelijk is, dat ik het dan wel zou willen hebben :)

Ik ben dus eigenlijk ( onder voorbehoud ) op zoek naar de volgende onderdelen:

- Hebo Manston II LC Tuned/Untuned.
- HPI 2002/2003/2004 binnenrotor ( zijn alledrie wel goed volgens mij, of niet? )
- een uitlaatje in de buurt van C20/C21, roep maar eens iets leuks.. Eventueel ook Hebo Racing II! ( Presteerd Hebo Racing 1 ook goed op ManstonII? )
- Hebo Racing pen 12 krukas. ( denk toch dat ik die nieuw koop, tenzij iemand een aantrekkelijk prijsje heeft :) ).
- 24mm Vlakschuif van Mikuni, of eventueel OKO.
- Malossi Wing Bell.
- MHR2000 vario.
- Malossi Overrange set.

Dat was het zo'n beetje waar ik een setup uit wil samenstellen..
Als je iets hebt liggen, laat het me even weten, en dan reageer ik zowieso erop. Misschien dat ik zelfs iets koop :)

Wat trouwens ook wel welkom is: Piaggio LC DD blok.. Eventueel met carterdeksel, koelhuis is niet verplicht, heb ik nog wel. EN ook het slakkenhuis heb ik nog.. Het gaat me dan vooral om de 2 carters en eventueel schijfrem.. Als je iets hebt liggen wat in orde is en wat voor niet zo gek veel weg kan, laat het me ook even weten!

Groeten,
Gavin!
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top