This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

verschil zip 2t & 4t frame

jayvanveen

Member
Weet iemand hoe het nou precies zit met een zip 2t & 4t frame?
Hoe je het verschil kunt zien in de nummers.

Want ik heb eens frame nummers van een 4t en 2t naast elkaar gehouden en het verschil was dus :
2t frame begon met: ZAPC
4t frame begon met: LBMC

nu verteld iemand me dat hij 2t frame heeft met de nummers LBMC25E…..
en dat 4t: LBMC25C….. heeft

klopt dit? of heeft 2t altijd ZAPC en nooit LBMC
 
2-takt begingd met ZAP
Diegene met t 2t frame heeft me screens gestuurd, ik zal ze erbij toevoegen. hieraan zegt hij dat zn frame 2t is.

de ene met LBMC25E is dan 2 takt ac, en LBMC25C is 4t
 

Attachments

  • EC9D9B17-DFDF-4A5A-B0A5-837BC50B118C.jpeg
    55.3 KB · Views: 8
  • FDE905D7-14A0-4A03-8C2A-F93BF5E48721.jpeg
    58.2 KB · Views: 8
C25E is idd 2takt, C25C 4 takt. (Zie bijv. hier. Even doorklikken en je ziet de begin framenummers/bloknummers voor 2T/4T)

Frames die als framenummer ZAP hebben komen uit Italie. Frames met LBM komen uit China. Hebben dus niks te maken met of het een 4takt of 2takt is. Zie bijv. ook deze wiki pagina.
 
zit er geen kenteken (plaat) bij dan ? dan kan je dat checken op de Site van de RDW
van af bouwjaar 2010 begint het nr met ZAP
jawel maar zie nergens op rdw duidelijk 2t of 4t staan
Post automatically merged:

ja man ik zie het dankjewel, maar zijn ze na een bepaald jaar gestopt met het produceren in Italie?