verschil volle krukas en raceas, voordelen en nadelen?

WW-70

Member of SRC Tuning Team
Hey mensen,

ik kon geen Rito volle raceas meer krijgen dus hebben ze een Top Racing as gestuurd, het enige verschil tussen deze twee is dat die Rito dus een volle as is en die TR niet.. Wat moet ik hieronder verstaan? en welke nadelen/voordelen heb ik nu met die TR krukas?
Houdt hij mijn setup of niet?> Check project pagina SYM Jet70 bouwprojectje :)..

Greetz,
Gavin!
 
Advertisement - register to remove this

ik heb het niet zo op TR, dingen zijn niet zo sterk als rito/doppler en het is een hele vage maat naaldlager, waar je dus geen betere voor kunt krijgen.
het voordeel van volle krukaswangen is dat het steviger is en dat je carterdruk omhoog gaat.
 
als je de vage naaldlager bedoelt zoals die dopler as dus een lager van 12x15x15 ipv 12x17x15 dat zijn er wel andere lager voor hoor dit is de standaard maat voor peogot en daar ken je gewoon en mhr lagertje voor halen
 
Die TR-assen hebben geen vage maten voor naaldlagers, tenminste die ik heb gehad niet.
Je hebt twee topracing-assen. Een volle en een standaard.
Die laatste (die jij dus krijgt) is ook echt standaard, en geen haar beter.
Die volle vindt ik wel gewoon een mooie en goede as en is lekker low budget en toch kwalitatief goed.
 
Back
Top