verschil tussen yasuni R en Z

arshloch

Well-Known Member
yo,

ben nieuw op dit forum en heb m'n vraag dan maar hier gezet, sorry as ie verkeerd staat.

Zoals in de titel sta zou ik dus graag weten wat het verschil is tussen de R en Z want ben namelijk opzoek naar een yasuni waar ik nog alty rond de 50-55(met prop en varioring) zou kunnen rijden. en tis een aerox


Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

het geluid van een Z is vrij laag , wel iets meer dan std maar met een prop erin weet ik het nog net niet , er zit namelijk in de bocht en in de demper een prop die het geluid dempen en er komt nog een demper binnen in de uitlaat bij want die zit er ook in.

EN niet te vergeten dat een "snelle" uitlaat die begrensd is niet het toerental draait wat ie zou moeten draaien en dat is dus ook nog weer stiller.

ik vind het persoonlijk gewoon zonde van het geld
 
tja ,dat ligt eraan , als het een goeie vent is raadt ie het je af , als het een lul is smeert ie je wat aan...

maar de beslissing is uiteraard aan jouw of je een andere uitlaat wilt of niet natuurlijk..
 
melf #50 said:
tja ,dat ligt eraan , als het een goeie vent is raadt ie het je af , als het een lul is smeert ie je wat aan...

maar de beslissing is uiteraard aan jouw of je een andere uitlaat wilt of niet natuurlijk..

Mee eens ....
Als je gewoon begrensd wil blijfen rijden moet je geen snelle uitlaat halen ;)
 
Back
Top