Verschil tussen yasuni c16 of 100cc technigas uitlaat?

MikesMiclo

New Member
Hi guys,

Ik heb even een vraagje. Dus ik heb een 124cc malossi cilinder aerox.

Maar wat is nu precies het verschil tussen een gewone uitlaat of de 100cc uitlaat bv die van technigas?

Kan het zijn dat de opening van de mond van de uitlaat grote is?

Is er veel verschil in qua performance?

Ik wil een yasuni c16 gebruiken maar is een technigas 100cc uitlaat beter hiervoor? Kunnen jullie mij precies et verschil uitleggen aub?

Dankjewel!

Vriendelijke groeten
Mike
 
Advertisement - register to remove this

Hi guys,

Ik heb even een vraagje. Dus ik heb een 124cc malossi cilinder aerox.

Maar wat is nu precies het verschil tussen een gewone uitlaat of de 100cc uitlaat bv die van technigas?

Kan het zijn dat de opening van de mond van de uitlaat grote is?

Is er veel verschil in qua performance?

Ik wil een yasuni c16 gebruiken maar is een technigas 100cc uitlaat beter hiervoor? Kunnen jullie mij precies et verschil uitleggen aub?

Dankjewel!

Vriendelijke groeten
Mike
Een c16 is zover ik weet een 70cc uitlaat, en dan nog niet eens een extreem hoogtoerige uitlaat. Ik denk dat je beter voor die technigas kan gaan, die is gemaakt voor dit soort cilinders.
 
Denk dat het antwoord niet zo heel lastig is.

Een 70cc uitlaat is gemaakt voor een 70cc cilinder, en daar is het volume op berekend.. Kan je meer volume erin drukken dan rem je de uitlaat gassen eigenlijk alleen maar af.

Een 100cc uitlaat kan meer volume kwijt. En is berekend op een 100cc cilinder / 125cc cilinder. Dus met een 70cc uitlaat op een 124cc cilinder zorg je er alleen maar voor dat het slecht loopt. of niet wilt lopen.

70cc draait ook een veel hoger toerental dan een 100cc / 124cc of 125 gilera runner / 180cc.
 
Back
Top