Verschil tussen sproeiers?

dutchino

Well-Known Member
Hallo,

Ik ben bezig met mijn scooter af te stellen. Nu had ik sproeier 88 erin zitten maar hiermee was hij lichtgrijs. Ik had er dus net 94 in gedaan en dan verzuipt hij gewoon en spuugt de carb de benzine zo eruit.

Ik heb malossi 70cc sport en rest alles standaard. Dus 12mm carb met peugeot sproeiers en std. luchtfilter.

Kan het dat de sproeier op 2 maten het verschil kunnen maken tussen verzuipen en niet starten tot bruin en goed rijden?

Groeten,
 
Advertisement - register to remove this

gebruik je overal de zelfde sproeiers? (dus van zelfde merk)

Dus dat overal "inc" op staat.

Want het kan per merk afwijken.
En normaalgesproken zou die gewoon moeten starten. Dat mag niet aan 2 maten sproeier liggen
 
ja allemaal peugeot sproeiers volgens mij.. :Owaar staat inc dan? Voor de sproeier ofzo?

btw: Ik had krukas meegenomen maar er was geen maarten vandaag xD
 
Last edited:
Ja tis een kymco dj. maar ligt 70 op he..

daarom is het ook wel belangrijk om dat even te vermelden ;)

std onbegrensd moet er al 90 in ,dus met 70cc zal dat zeker niet minder zijn!!

met std uitlaat had ik volgens mij groter dan 90 , 92/94 met andere uitlaat kan dit weleens een stuk groter zijn, ik herriner mij sproeier 100 ergens..
 
Met 94 krijg ik hem niet aan en gooit hij de benzine terug.
Ik heb sproeier 90 en 92 besteld. Ik zal het daar mee uit proberen te vogelen.
Bedankt voor de reactie's in ieder geval :)

En ik had vermeld in de begin post dat ik een malossi sport 70 heb :p
 
met of zonder kop erbij?

ik vind btw de gewone Polini gietijzer veel beter lopen.

ook met std uitlaat :)

onder het motto autowheely :rolleyes:

de malossi zou mischien iets kleiner in sproeier moeten maar niet onder de 90 normaal gesproken , luchtstelschroef en naald goed staan?
 
Gewoon normale 70cc kop die erbij word geleverd. Geen binnenkop ofzo als je dat bedoelt.

Ik zal de carburateur afstelling overmorgen checken. Ik heb net een nieuwe krukas gehaald. Als die erin zit zal ik eens even opnieuw kijken.
 
Back
Top