NTTman
Member
Hallo,
Voor mijn NTT opknapproject heb ik 2 cilinders tot mijn beschikking.
De cilinder die er al op zat, maar denk dat die verziekt is door de vorige eigenaar, kan links (of rechts) geen tapeind meer er in draaien. KAN misschien gefixt worden.
Dan is er de cilinder van mijn broertje, heeft hij destijds ergens vandaan en werd beweerd dat het om de runner dark dream cilinder gaat.
Ik heb de 2 cilinders gisteren naast elkaar gezet om ze te vergelijken. De poorten aan de binnenkant van de cilinder zijn het zelfde voor zover ik kan zien.
Allebei de 5 hoekige cilinder.
Maar ik zie andere dingen, foto's vertellen meer.
Ik ben benieuwd of de ntt cilinder de moeite waard is, vandaar.
Links de "runner" cilinder, rechts de cilinder die van de ntt af kwam.
Nu komen er verschillen, zoals je ziet zijn de openingen veel groter op de "runner" cilinder
zo ook van boven
Heb met mijn briljante paint vaardigheden even wat verschillen voor de duidelijkheid aangegeven
Bij de runner cilinder zitten die "scherpe" randen wat dieper, maar zijn wat botter dan die van de ntt
en dan de randen van de ntt cilinder
Staan wat hoger maar zijn scherper.
Kan er iemand mij uitleggen hoe het een of ander werkt en waarom wat beter is?
Ik heb de codes/nummers van de cilinders al gezocht op google, bij die van de ntt krijg ik 4takt cilinders te zien
Voor mijn NTT opknapproject heb ik 2 cilinders tot mijn beschikking.
De cilinder die er al op zat, maar denk dat die verziekt is door de vorige eigenaar, kan links (of rechts) geen tapeind meer er in draaien. KAN misschien gefixt worden.
Dan is er de cilinder van mijn broertje, heeft hij destijds ergens vandaan en werd beweerd dat het om de runner dark dream cilinder gaat.
Ik heb de 2 cilinders gisteren naast elkaar gezet om ze te vergelijken. De poorten aan de binnenkant van de cilinder zijn het zelfde voor zover ik kan zien.
Allebei de 5 hoekige cilinder.
Maar ik zie andere dingen, foto's vertellen meer.
Ik ben benieuwd of de ntt cilinder de moeite waard is, vandaar.
Links de "runner" cilinder, rechts de cilinder die van de ntt af kwam.
Nu komen er verschillen, zoals je ziet zijn de openingen veel groter op de "runner" cilinder
zo ook van boven
Heb met mijn briljante paint vaardigheden even wat verschillen voor de duidelijkheid aangegeven
Bij de runner cilinder zitten die "scherpe" randen wat dieper, maar zijn wat botter dan die van de ntt
en dan de randen van de ntt cilinder
Staan wat hoger maar zijn scherper.
Kan er iemand mij uitleggen hoe het een of ander werkt en waarom wat beter is?
Ik heb de codes/nummers van de cilinders al gezocht op google, bij die van de ntt krijg ik 4takt cilinders te zien