Verschil Kymco Agility 50 en Agility 50 Delivery

bqs5

New Member
Ik heb eens rondgekeken bij verschillende handelaars omdat ik graag een Kymco zou kopen, het is ook mijn eerste scooter dus ik ken er niet superveel van.
Ik wou eens vragen of er iemand weet wat het verschil is tussen een agility 50 en een agility 50 delivery? De Agility 50 kost rond de € 1599 en de agility 50 delivery kost €1899 en ik vroeg mij af waar het prijsverschil dan juist van komt? Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Agility 50 is gewoon het basic model

Agility 50 delivery is meer voor bedrijven zodat je spullen kan vervoeren (delivery = bezorging)

Delivery heeft een korte 1 persoons zadel en achterop een rack om bijvoorbeeld een bezorgkoffer erop te monteren.
Het basic model heeft een lager zadel of een klap zadel waar je als nog met 2 personen makkelijk erop kan.
 
Agility 50 is gewoon het basic model

Agility 50 delivery is meer voor bedrijven zodat je spullen kan vervoeren (delivery = bezorging)

Delivery heeft een korte 1 persoons zadel en achterop een rack om bijvoorbeeld een bezorgkoffer erop te monteren.
Het basic model heeft een lager zadel of een klap zadel waar je als nog met 2 personen makkelijk erop kan.
Zit er verder nog enig verschil in het frame? of kan je op een delivery ook een buddy seat monteren?
 
Back
Top