Aerox1997 aerox ownert 16 March 2006 #2 yep zkr weten selettra (rood) heeft een vaste onstekingstijdstip de hpi 04/05 heeft een curve,ik heb zo ook allebei gehad en hpi is feller. Upvote 0 Downvote
yep zkr weten selettra (rood) heeft een vaste onstekingstijdstip de hpi 04/05 heeft een curve,ik heb zo ook allebei gehad en hpi is feller.
100% lui Banned 16 March 2006 #4 is nu ook een nieuwe italkit met curve , dus erg veel zou het elkaar niet meer maken. Search is op het forum naar topics hierover. mvg barry Upvote 0 Downvote
is nu ook een nieuwe italkit met curve , dus erg veel zou het elkaar niet meer maken. Search is op het forum naar topics hierover. mvg barry
H henk hooymans rs_special 16 March 2006 #5 barryzipsp said: is nu ook een nieuwe italkit met curve , dus erg veel zou het elkaar niet meer maken. Search is op het forum naar topics hierover. mvg barry Click to expand... heb gedaan maar ik kon opzich er niet uitkomen welke sneller of beter optrekt dus dacht effe snel qiuck forum maken Upvote 0 Downvote
barryzipsp said: is nu ook een nieuwe italkit met curve , dus erg veel zou het elkaar niet meer maken. Search is op het forum naar topics hierover. mvg barry Click to expand... heb gedaan maar ik kon opzich er niet uitkomen welke sneller of beter optrekt dus dacht effe snel qiuck forum maken