Verschil BROM en SNOR cilinder Piaggio AC

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Wat zijn precies de verschillen tussen beide orginele piaggio cilinders?

Is de snor cilinder precies zo begrenst als die van een snor peugeot viva-city 1 scooter? Dus dat hij zeg maar 2 spoelpoorten minder heeft?

Ik zag dat je deze cilinders bij euroscooters kan bestellen en dat de snor stukken goedkoper is.
 
Advertisement - register to remove this

Bij mijn vivacity was het zo dat aan de onderzijde van de cilinder (waarmee je hem in het blok zet) een rand was uitgehaald. ik heb een brom cilinder moeten bijslijpen met een haakse slijper om hem passend te maken. ik weet niet of dit precies het zelfde is als bij piaggio
 
Oke bedankt hier wist ik ook van. Wegens een eventuele opstaande rand in het carter.

Iemand anders die het wel weet hoe het bij piaggio zit?
 
volgens mij zijn er verschillende blokken , er zijn namelijk ook types waar gewoon een std bromcilinder op zit , die alleen begrensd zijn op de uitlaat en inlaat en varioring.

maar er zijn ook types met een nok in het carter , een verkleind spruitstuk enz.
 
Zal je er wel 60km /u ermee kunnen halen ontbegrenst?, en passen hier ook bromuitlaten erop? Of is de uitlaat flens ook anders (andere schuinte) Want zo ver ik zie ben ik nog geen snor uitlaat ervoor tegen gekomen, neem aan dat er gewoon een erg dik begrensde brom uitlaat hieronder ligt?
 
Als je een wat sneller uitlaatje op zo`n snor cilinder zal zetten neem ik aan dat het minder hard loopt dan een bromcilinder.. Wat gebeurd er als je tot de top komt bij zo`n cilinder.
Zal die gewoon echt niet harder willen?

Of zal het de boel overtoeren geven (net als je je vario ring laat zetten en de begrenzing uit je uitlaat haald?
 
Back
Top