verplicht?

Advertisement - register to remove this

Als ik het goed heb, is het zo dat het verplicht is, wanneer het er origineel ook opzat.

Het argument dat een puch er ook geen een heeft, gaat dus niet op.

Voor zover ik weet, geldt dit ook voor knipperlichten. Wanneer het er origineel opzat, moet het er gewoon op zitten...
 
Neej hoor. Knipperlichten hoef je er niet op te hebben. Maar als ze er op zitten moeten ze het doen. Dus als je rondrijd met die dingen met bijv zonder pitten kun je wel ene boete krijgen. Dus er helemaal af of er wel op.

Remlicht zou ik zo niet weten...
 
Als je geen knipperlichten wilt en je haalt ze er af krijg je geen boete. Als ze er wel op zitten maar ze werken niet krijg je wel een boete...

Remlicht stjah. Waarom zou je het er af halen? Ik zou dat er op laten maar jah.
 
jah maar kheb nu geen enkele kabel meer aan me stuur zitten
alleen nog maar voor het remlicht
en ik vind dat niet mooi hoe die kabels lopen
of iemand een idee om ze mooi weg te werken
 
jantesselaar said:
een remlicht is niet verplicht, het remlicht van mijn ciao deed het ook niet en ze controleerden het niet eens bij de rollerbank.
Een Ciao met remlicht? Wat een luxe ;)
Daar kijken ze ook niet naar, net zoals een Puch Maxi, die dingen hebben 999 van de 1000 x geen remlicht.

Volgens mij is het net zoals bij motoren (>50cc) dat als het er standaard op zit het verplicht is, dus eraf halen mag niet. En als ze erop zitten dan horen ze te werken.
 
KoB said:
Een Ciao met remlicht? Wat een luxe ;)
Daar kijken ze ook niet naar, net zoals een Puch Maxi, die dingen hebben 999 van de 1000 x geen remlicht.

Volgens mij is het net zoals bij motoren (>50cc) dat als het er standaard op zit het verplicht is, dus eraf halen mag niet. En als ze erop zitten dan horen ze te werken.


dat is ciao met nieuwe type achterlicht , die zit achter in de pakjesdrager , het oude type had dat niet , mijn puch rider macho van 89/90 had wel remlicht :) , wel apart :p
 
Back
Top